tisdag,

tänker börja med att lägga upp mina grejjor jag köpte i hudiksvall :)

fv;
oversize tshirt vit med knallrosa mönster - Indiska
Bikinitrosor vita - H&M
Vit väska- KappAhl
Svart kuvertväska  - Second Hand Butik
Lóreal mascara beautie tube - Kicks
Ögonbryns mascara - H&M
Vit Oversize tröja - Gina Tricot
Rosa, vit, gröna mönstrade Tights - Gina Tricot
Svart liten väska hängande runt axeln - Second Hand Butik
NÖÖÖÖJD:)
tisdagen tillbringade jag med Bizz i hudik å kikade i affärer, trots att jag hade gått mej less dan innan :) haha
men jag köpte en Begagnad Porrfilms VHS som jag sedan gav till johan på hans 16 års dag :) Grattis!
åt tårta :D
gottt :)
Sedan åkte ja å kalle på tävling, han tävlade, jag sprang en bana och tävla.
träffa Stina!! <3 Och  Hanna som fylller år! GRATTTTTIS!
Måste rikta ett stort grattis till älsklingen helena också!! F16 GRATTIS!
love&peacee

2008-06-18 @ 21:22:41 Allmänt

Kommentarer

Postat av: linn

vad får du alla pengar ifrån?

2008-06-19 @ 11:03:11 - URL: http://linnsvelander.blogg.se/

Postat av: Sofie

jag vet inte riktigt, haha sparar (A) :D

2008-06-19 @ 12:42:27 - URL: http://sofjie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv