Tisdag

hualigen vilken dag.
Sovmorgon och helena hämtade mej med moppen kl 20 i 9 :)
åkte till vivstavarv vid kapellet för friluftsdag. men ja vad händer inte?
det början regna. kuuuuuuuuul
går frågeslinga å sen spelar vi kubb me adam å c:o
sedan driva jag och helena till faggafälten för att kolla på fotbollsturneringen, spöööregn
åker tillbaka och alla har fått sluta, kul :P vi åker hem till mickis för att hämta min stora påse som inte fick plats i min väska från sholm och drivar på pizzzeria och fetar i oss pizza för hela köre :D underbara helena som payar för mej (:

hem å snabbt in i duchen, MYYYYYYYYYYS me värme

så snart kommer helena tilll mej och sedan mickis&Butsa.
För idag är det nämligen bal! ;)
ska fixa oss här och så.
BILDER KOMMER JAG LOVAR
:D:D:D:D plus att jag inte har visat min klänning här en, så ja det blir en liten överaskning, jag kan ju ge en liten ledtråd. den är rosa! för ovanlighetens skull :D

nu måste jag hionna lägga upp bilder från sholm på bdb. Kika in:
www.sofjie.billdagboken.se
Pusshej!!!!!!!!!!!
skönaste bilden¨
frida, min självsfrende , jag

2008-06-10 @ 13:41:06 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv