torsdag

sista skoldagen är avklarad för denna vecka.
nu återstår bara att åka tillsholm imorgon kl 8 på morgonen :)
Har packat nästan klart hoppas jag iaf. lite svårt dedära när det kan vara asfint väder men också bajsväder (: haha
vartfall så efetrskolan åkte ja å brudsen ( lise,butsa,johanna,linn,helena och mickis) till bandsjän faktist varmare i vattnet än jag trodde, fast dock är fortfarande årets första dopp ej avklarat , haha fuckin badkruka somfan (:
jag gick till midjan, alla andra doppa sejj, grrrrr :P
är verkligen glad idag (: vann ju jeansen sholm imorgon me grönan och shopping :)
ska packa klart nu å ducha å fixa de sista inför imorgon :)
  men jäkar ni, sms;a som fan , har ju gratis sms :) ja ni lär ju veta nummret (:
PUSSPUSS HA DET HÄRLIGT JAG KMR FETT INTE SAKNA ER NÄR JAG ÄR I SHOLM:D
risk för dålig upptadering i helgen
jag hade på mej min egengjorda klänning idag (:

pink is the colour ! (:

2008-06-05 @ 19:50:01 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv