månda

hallop!
första dan på jobbet är avklarad! puuh skönt, sista halvtimmer var rätt horrible , mina ögon höll på att slå igen med ett DUNK. tur att oscar&jill var där hela dan och styrde upp den , haha :) kul med fikaraster och pappa som bjöd på lunch, men dagen ända så tjänade jag nästan 600 kr :D
 bara 14 dagar kvar :)

ikväll blir det nog bara slappp å lite mys troja :) Skogssport kom idag, jag längtar faktit till oringen lite nuja :) träffa alla :) synd att alla inte bor tsm bara ;/ men får fösöka göra det bästa av de möjliga :) 
 
näj trött som fan nu, update later perhaps.

love&kisss

2008-06-30 @ 18:15:38 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

hääärligt! fy vad vi måste leka leka leka massor! <3333 ÄLSKOOOOO

2008-06-30 @ 20:19:00 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv