onsdag

hallou!
denna dag gick som smort.
halv 9 var jag hos tandläkarn för att laga ett hål. de är inge roligt där asså, njää det blir ju inte bättre av att när man tar
bedövning så domnar ju halva munnen och halva tungan bort. det känns som den hänger typ 2 meter ner läppen.
haha, tur att det inte syns, bara hörs att man läspar lite ibland :)
hade svenska&so, sen slutade jag :)))))) film båda lektionerna. fett onödig dag egenligen. fick sluta kl 12 eftersom ja å pamela som e nior inte behöver städa hk :D:D så ja, hem å myste (:

jag är så aviiiis på stina som har skolavslutning idag! helt seriöst 9 dagar före mej!!! det är egentligen skandal :O menmen man ska inte klaga (: grattis till henne som har gått ut grundskolan <3apropå  skolavslutningen så måste jag skriva klart mitt tal ju, kul de också :P haha ja kmr dö, jag vet e :)

ska på träningen idag iaf, ska försöka springa så gott det går. jag i hoppas på det bästa,

imorgon så är det imorgon tills vi åker till STOCKHOLM

dagens outfit i solvädret:

2008-06-04 @ 14:53:59 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

jättesöt klänning sofie!!

2008-06-04 @ 17:11:14 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv