söndagg

ja söndagen är nästan avklarad, ja om en sisådär halvtimme!
har sprungit sprint-dm idag, min fot var bättre än jag förutspådde det vart lixom bedövat. men att jag vaknade med värsta spärren i nacken och axlarna, så ibland är mamma bra att ha :))

bommade iaf på den lätta banan, vilket inte är tillåtet på sprint, så ja jag blev 5;a. kanonkul! (Y)

sedan åkte jag och min familj iaf till farmor och farfars sommarstuga utanför sollefteå och lämnade ann åt mat fikade typ 2 ggr och myyste lite. fett fint det är där vid älven :) Var en sväng till min kusin också, dom ska få barn om bara någon dag. GULLLLL JU :)
även att ett av min kusin's barn hade ett rum som var HELT ROSA, jag höll på att dö. så kär vart jag (: ÅHHHHHW, måste nästan köpa den färgen och fixa nånting i den stilen :):) hihihi

när vi kom hem så kom cissi, julia,linda och eddie och fikade å pratade. de är ju för supersöta hela högen!
fotbolls em också, GRATTIS SPANINEN!  dock slängde jag bara nån blick ibland genom faltanönstert till teven !

imorgon börjar mittt jobb!  3 veckor framöver! men de blir ju peeeengar!  :) vilket gör mej glader!
ska bli intressant hur det kommer att vara, pappa säger att jag ska ställa in mej på att det kommer vara DÖ tråkigt, haha jo iofs det kan ju bara bli bättre!

pusss på

2008-06-29 @ 23:44:59 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

vi bor typ en mil ifrån kläppen :o nidå? :) <33333

2008-06-30 @ 06:00:43 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv