fjällen

Godagens!
Själv sitter man i fjällen nurå, kollar på hockeyn. timrå-hv! hejjahejja Timrå!!
somsagt så är jag i fjällen. ja varit här i över en vecka nu (Y) skönt att komma bort från timrå, mjooo :)
Annars så tillbringar jag mina dagar i en utgrävd soffa i den 1,5 meterhöga snön ute på fjälle lr vid nån sjö och på skotern å myyyyyys!!
de e lite svårt att förklara tjusningen i det hela, men ack vad skönt :D
jag fyllde ju år också, F16 in real!! fick en ny telefon, men den vill jag inte ha så jag tror ja ska köa en rosa sonyeric.telefon :) så fick jag 2 BBtrosor, pengar,bok å ja lite av varje de :)
på min födelsedag så var det fisketävling. som vanligt fick varken nån i familjen nån fisk. typ såhär |-| kul när en 2 åring får 1000 kr i pris!! de skulle ju jag vilja ha :D haha aja, men jag fick iaf 2 biobiljetter i pris, dock på bion i Ösund  :/
nu har kalle varit borta fett länge!!!! jag blir mkt sur, miss missmissmiss!!!
ja prata med han en snabbis en dag när jag var på fjället, då var han på rhodos. jag är så gryyymt advundsjuk!!

iaf så ska jag åka hem imorgon, det ska bli rätt skönt att komma hem nu, ska försöka fixa en teleofon på söndag och försöka köpa hårfärg och färga, nån som kan erbjuda sig? ;)

det är väll denna telefon jag tänker köpa dårå, dålig men rosa, hahaah :D
men jag har tänkt att jag inte behöver nån bättre, alla går ju bara sönder:O:O


image63
jao men ska runda av nurå, pussen,
halvår den 5;e!!! <3

2008-03-28 @ 21:17:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: isabelle bergman

vart var du? :P

2008-04-05 @ 21:43:42 - URL: http://iisaabelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv