fredag


IDAG ÄR DET SISTA DAGEN PÅ LOVET! fy fan vad tiden går fort då man har roligt...!
i onsdags var det 5 månader för mig och kalle. Den 5:e = 5 månader (: fettcoolt!
vartfall så passade det ju helt perfekt med att jag var med honom då <3. tills idag dårå, på kvällen!
Eftersom Jag och min familj har bytt till sundsvalls ok och de har läger i helgen så var vi på ego ikvälls. 60 min spinning. kul, men jobbigt :P 
& jag tror nog att malin är typ såhär  |--| nära från att döda mej., efter vad hennes pappa sa idag. hahha gull¨påna :D

så vartfall så blire dubbelpass orientering för mej imora, SÄSONGSDEBUT! de ska bli askul!!! synd bara att ja !måste kliva upp 8  -.-!

jaja. mkt händer, lite tid att skriva. så hör av er ist! pussen

DAGENS KOMMENTAR:
Jill&Jag stod utanför ego i stan. Vi kollade bort mot tågstationen där det gick en hel hög med människor in mot stationen efter att ha klivit av tåget.
Jill: Kolla det kommer massa hästar där!
Jill: Oj nej. det var visst människor!!! Ass¨erkän de va ju likt!
Sofie:HAHAHAHAHAH. du e så tjock

2008-03-07 @ 23:30:47 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv