Helgstress

HEjhopp!!På
Tagit ett tag sen jag skrev sist, haft fullt upp varrenda sekund känns de som (:
i fredags; så vare skola, hade mitt syslöjdsprov, det gick bra! ja som inte hade hunnit plugga nånting. Även syslöjdsprov, de låter inte särskillt roligt. hahaha men skulle kunna om bomull å lin å sånt skit:P
sedan skulle vi hålla disco på kvällen var där vid 4 till typ 11. men det är faktist väldigt roligt :)
Och jag har lärt mej att dj;a med riktiga grejjor, fettcoolt, :D

lördags; så skulle ja upp tidigt efter sena kvällen dan innan, skulle göra teoriprovet till skoterkörkortet och uppkörningen. Och jag klarade båda. Hade ett fel på teorin, vilket jag helt seriöst kunde, jag hade kryssat i fel 1,x,2 ruta. Vilket förövrig är ett under att jag kunde klara, eftersom jag läste SÅÅÅ mycket, :P men de va inte så svårt direkt
På kvällen var ja å lise hos pamela hos juan som fyllde 18 förra veckan, behöver inte nämnas så mkt, de var kul :) P&L <333

söndag:
hjälpte till på skidtävling med katta malin å björn, sedan på kvällen åt vi på biteline! fett gott :) Tacobufé :D

måndag:tröttast än på länge! jobbigt att kliva upP! började med fysik...., jag vill ha sommar lov! !!!!
iaf så höll jag och helena i en gympa lektion idag, aerobix med headset å hela köret :D det var faktist jätte roligt :D
åssa våran lärare ville att vi skulle göra det för flera typ 7;or 8;or å så:P haha får väll se hur de blir med det :)
mormor(<3) är här nu :)
& PÅ FREDAG FYLLER JAG ÅRR!!!!!!! (y) på onsdag ska ja ha skräckmaskerad, skulle ni komma johannapannna rebbbispebbbis å c;o? :P ni e ju trogna läsare såatt :D haha PUSSPÅER

jag har beställt nytt bankomatkort, KOLLA IN MIN PÄRLA!!!!!!!!!!!!!! <3

image56
frida,stina&sofie <3

2008-03-17 @ 18:28:57 Allmänt

Kommentarer

Postat av: frida

JÄTTE FINT , JAG SKA OCKSÅ BESTÄLLA :D(ANNAN BILD DÅ ASSO..)
JÄD

2008-03-18 @ 11:02:52 - URL: http://www.nogg.se/freidiis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv