im a big big girl

HEJ
idag tisdag fick jag sluta kl 20 i 1 de va BRA ;D
 hade labbkemiprov idag, de gick faktits bra :) film på svenskan å matte, rätt skön dag vartfall :)
Efter skolan traskade jag hem, efter att ha suttit å gruva mej me lise & c:o!
När jag sedan var me Jillis så kolla vi på teve. men då råkade jag somna i typ 2 timmar ;O
ACK SÅ SKÖNT (: dock inte lika skönt att kliva upp i fart! tur för mej att ja inte skulle på skidträningen idag. Utan idag så var jag,jill,julia&linda  på snöskoterkörkortsutbildning i stan, från kl 7 till kl halv 9.
Ska dit på torsdag och teoriprov å uppkörning på lördag ;)
det fula i det hela att ja måste fylla 16 innan jag får skriva provet, men jag ska skriva det i helgen och de ska skick in det på min födelsedag vilket betyder att jag "inte" får köra skoter i påsk. men eftersom jag har kört skoter sen en herrans massa år tillbaka så äre ju lungan för me (: *intressant fakta för er btw*
juste. jag pratade me frida i tel igår :) LOVE, big LOVE!

sitter på gillens data. å hittade en fin bild på stina, den e fö gó den!!
image54

stina <3

2008-03-11 @ 22:47:07 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv