lördag!

Godagens!!
Nu är jag då iaf med Lise, jag behöver ju inte nämna att vi har gjort det vi tänkte.....ätagodiss....
haha ´;D
MEN NU ÄRE IAF LÅÅÅV :D:D:D:D:D:D:D
& nu äre bara vi som har det :D alla andra har haft, nanananananan :D:D:D
igår i fredags så åkte ja å lise ti ikea å kolla lite, vi åkte buss me pEmela! hon tog min sveamössa;o , sen fick ja inte tilbaks den när vi skulle kliva av, hahahahaha jävla mobbade unge hon e :D jag kan fortfarande inte fatta det, :P OMG!
sen åkte vi me annsi&pappis på södraberget och kollade på skidtävling som ann åkte, träffade linda å andra góa people !!
     vartfall så åkte vi hem å goosalite dårå, & åkte på ica mask i :D hahaa,
jaja vi sov i min dubbelsäng. MYYYYYYS! 
vaknade och myste och gått ut me gazsi osv... men vartfall så tkr ja om hennne hur mkt som helst!

ska hitta på nåt ikväll hade vi väll då tänkt, fåse hur, vi har ju våra små idééér :D PUSSS PÅ ER
image47
detta är iaf en überhet och gammal bild på lise :D hahahahah!

2008-03-01 @ 14:22:58 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Sööt Lise :D Gott med godis ?? ;D

2008-03-01 @ 17:04:30 - URL: http://rebeckahenriksson.blogg.se

Postat av: Sofie

ja kan man verkligen säga :D hahah

2008-03-01 @ 18:16:19 - URL: http://www.sofjie.blogg,se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv