måndag

HEJSANHOPSSAN! första dagen på sportlovet!!!!!
idag var jag uppe tidigt eller typ vid kl halvt 10, kl 20 över 10 åkte jag och min systeryster till ikea, handlade inget speciellt som jag hade lovat mig själv för överigt, köpte en scarf på MQ.
     iaf så tränade jag för första gången på 2 veckor igår, vilket min sjukdom bär ansvaret för, eller min föredetta sjukdom! haha, det lät lite som om ja ä psykisksjuk lr nå, vilket jag inte kan påstå att jag är!

Men Jag,Jill,Lise,Tone&Marit tränade på etic igår.
* 30 min spinning
* 60 min muscle power
*30 min avslappning/stretching

3olika pass, fan så skönt efteråt, Men ack idag gör det ont vad jag än gör efter styrkan, hahah undra hur det går imorgon på boda ;O hellllp me :D hahah

jag fyller snart år ju (:)), jag vet inte rikitgt vad jag vill ha, nåt tips på vad jag kan önska mig av mina kära familjemedlemmar?!

jag tycker om Snö Of Sweden. Se bara på detta fina halsband med genomskinliga glasstenar blandat med vita sötvattenspärlor! GRRRRR HETTT :D
image51

2008-03-03 @ 13:49:16 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv