onsdag

Hejsan!!!
idag är en mycket rolig dag ;)
slutade 20 i 12!!!!!!! :D fettskönt!
var med pamela och ja, mys dårå, åt pizza. :) När vi sedan var på ica så hade mitt bankomatkort blivit avmagnetiserat. skiiitsak :P  måste ta mej an det problemet efter detta inläg tro ja :D hur klarar man sig utan det?!

jaja, va hos pamela igen sedan, vi pratade spanska, hahaha :D me gusta muchisimo hablo espanol :D
jag märker tydliga framsteg efter mina seriösa samtal :D hahahaha! :)
Vi träffade flickorna sedan och nu har vi bokat!!!
så den 6-8juni åker vi till Sholm för grönan & shoppping :):) Det ska bli riktigt roligt =)

Jag  har förörigt glömt min skoterbok som ja ska  träna i till teoriprove på lördag, den är i mammas bil som e i fjällen. den kommer hem på söndag... lyckat sofie! tycker om mej själv såååååå mkt :P

MEN justee!!! jag fick MVG på mitt svenska nationella läsförståelse :D typ mkt glad. dock mvg - men ändåå :D

hittade värsta fina bilden, jamenar
vem skulle inte vilja ha denna snygga väska efter denna bild?
Och vem skulle inte vilja se ut som henne??
Hayden Panettiere har själv designat väskan <3
image55

2008-03-12 @ 22:33:07 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

JAG VILL SE UT SOM HON !!! Vill ha hennes hår å :D

2008-03-14 @ 23:20:58 - URL: http://rebeckahenriksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv