Söndag!

Heejj!
Igår så klev jag upp kl 8 för att åka till njurunda för en tränings dag i orientering. Trots 1 dm snöfall på natten så åkte jag, pappa och jill dit för att springa. Det var riktigt roligt att göra årsdebut! IDAG så har jag massa slagg i mina vadder ;O ja kan typ INTe GÅ :o  Var med MalinJohansson på andra passet, så ja. de blir ju lite hursomhelst då :D haha Gud vad jag längtar  till sommaren nu :)
 Melodifestivalen med andrachansen på kvällskvisten. myspys! vartfall så tkr ja att onelove skulle ha vunnit ist för nordman!

Idag sov jag däremot till 12, vilket var jätte bra för min dyngsrytm inför imorgon då jag ska upp kl 7!!!! KILLLME ;R
kollade på skidor med familjen och sedan så ville min lillasyster bowla. Så då drog hela familjen Johansson å spela bowling. haha, jag behöver ju inte nämna att jag&ann fick lika ´mkt poäng, haha! men hon hade ränna!! jag måste ju ha något att skylla på! haha

jaja, har kollat lite på kläder, här är ett fint litet kollage med VILLL HA SAKER! (L)::
image52

2008-03-09 @ 18:14:24 Allmänt

Kommentarer

Postat av: juliaa

kanon snyggt kollage!
haha, jag har inte pallat gå in på min blogg nu på flera månader, och det går verkligen upp och ner och nu orkar jag verkligen inte blogga! men jag blir så himla glad av sånna där kommentarer att du vill läsa den! hihi, inte trodde jag att det var någon som saknade bloggen! men jag ska börja blogga igen, närsomhellst. det ligger ju faktiskt jävligt mycket tid bakom den! men du håller igång med bloggandet ändå? (: kramar!

2008-03-10 @ 13:44:22 - URL: http://juliaalmen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv