Tisdag

Hejj!
Denna dag har varit Skitbra (y) och Världssäämst!
Jag börjar me de possitiva!!
Idag har jag varit på BODABORG med fina flickor!
Det var roligt, många banor jag klarade typ 11 st! men med detta så får det ju följas av ett X antal blåmärken samt en del skrubbsår. 
Jag har föresten hört att de ska öppna ett i birsta också? stämmer det? (:
Men för att avrunda detta så var det en kanondag (Y)

Det negativa med denna dag var att när jag kom hem eller till motorvägen, där förövrigt jag och linn täknade trappsteg, 89!!!!!! från motorvägen till örnen, RENA SJÄLVMORDET!!!

jaja, de va inte de negativa, jag ringde till min syster och frågade om hon var hemma, men de va hon inte för hon va på stan... Och eftersom hon råkade kasta upp våran extra nyckel på taket  igr så kom jag inte in.. 
Jag fick gå till grannarna för att hämta deras extra nyckel, haha ja jag vart mktsur!!!
Sen när jag tog upp posten så var det ett brev till mej, FRÅN VERKSTAN AV MIN TELEFON!!!!!!!!!!

Där det stod;
försäkringen täcker inte detta ( DET STOD INTE VAD DET VAR FÖRNÅT DEN INTE TÄCKTE), så du får betala 1100 kr för att få den reparerad, och om du vill ha den tillbakskickad får du betala 300 kr!!!!

JAG DÖÖÖÖR, jävla cpteliaa! Vilket gjorde att jag var ARRRRRRRRRRRRRG, de ska ni veta, att det inte är särskillt roligt!!

iaf så tränade jag, tone&jill 
* 30 min maxspinning
*30 min core
 jaja puss på älsklingstelia så ja inte kommer få återse min telefon :'(
 

2008-03-04 @ 22:02:29 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv