tisdag

hej, nu är både mördagmåndag och trubbeltisdag avklarad, och återstår bara onsdag och halva torsdag!!!!!!
sen är det lov, VÄLFÖRTJÄNT lov!!

idag på skolan så har jag jobbat fysik i 2 timmmar och 2 timmar matte!!!!! ack att det inte var allt för jobbigt :o
jag och min syster var hemma vid 2 och fixade lite till  festen imorgon, sedan på kvällen så var jag å pappis å ann å hanldade, fyfan var mkt de vart :D KULKUL .  - det är inte varje gång man fyller 16 :P
sen vart de lite trubbelilubbel me grannens bil så ja å ann fick putta på (a)  haha, vilket inte gav något större underverk!
haha!!!

imorgon så blire iaf skräckfest, fettnice :D


idag bjuder jag på denna fettCOOOLA bild när jag&pEmela är DJjJ

image59

måste bara påpeka att kalle åker utomlandsimorgon :( typ såhära kul - {--------------------------------------------------------------------------------------------} observera minustecknet innan!!!!!!! jag ser att du ler adam, hahaha :D
inte lika roligt att kalle åker. så ja, HEJ KUL ATT VI INTE SES FÖRRENS HELGEN EFTER LOVET!!!! PUSSSSSSS PÅ HAN SOM LÄMNAR MEJJ I KALLA SVERIGE Å DRAAAAARRRR :|

men ha det så bra ikväll, imorgon blire spööööööööka!
Puss - sjohansson*

2008-03-18 @ 21:29:19 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv