torsdag

Nu sitter jag på första lektionen so med pyyyy ( är det ett riktigt namn?) som ni kankse fattar så görs det inte så mkt.... 
Igår var det iaf fett kul ! de vart faktist riktigt bra med allt. jag ska lägga in någon bild när jag kommer hem!
MEN!! det värsta eller kanske fel ord mer bästa :D som hände, asså jag vart så jävla chockad.
MickPicis som alltid är störd kom 20 min tidigt, haha så plingade hon på och när jag öppnade jag och sa: fuck you!
micka såg lite chockad ut och pekade med handen åt höger, måste bara nämna att jag var alldeles vit i ansiktet och med svarta lågor runt ögonen. Jag öppnade dörren lite mer och där stod en gubbe som hade en Blomster bukett, lr asså inslagna blommor ((( BLOMSTERBUD, det iaf jag alltid velat ha))))) iaf så sa han :
äre du som är sofie?
ja ba: ehhh jaaa, ( så jävla pinsamt i min utklädnad) så gav han mej buketten och gick!!
ann och micka vart nog nästan lika förvånad som jag, vi försökte öppna det fort för att se vilken de var från för vi trodde det var från kalle, men i detta inslagna var det 3 rosa rosor, en mjukis nalle björn och ett sött litet kort där det stod:Grattis på födelsedagen Sofie, hoppas du har en bra dag Önskar Farid!  han är föresten min kompis från gävle:):)

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (:
som sagt, vem har inte velat få blomsterbud till dörren?!? seriöst drömmen :)

idag åker jag till fjällen, imorgon fyller jag år. jag kankse inte hinner skriva. så  puss på er, och till farid och tack :)
fick massa underbara saker av mina kompisar igår också, så STORT TACK dom också!!!<3333
men nu måste jag sluta!!

2008-03-20 @ 08:39:33 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv