dagens händelseee

Hej!
nu har det roligaste på hela året hänt!!  OMG!!!! :D hahaha, Frida har nästan dödat våran rektor!
det var så här, frida, sofie och maria skulle gå och äta helt vanliga skol- fiskpinnar och potatis. Vi gjorde sällskap med walle och Andreas (som är rektorns barn) frida gick efter killarna i matkön medans sofie och maria tog den "säkra vägen" på andra sidan maten alltså! när frida skulle ösa på sås på sin tallrik gjorde hon sin " fjortis spark"  alltså fälla upp benet bakåt.

, PRECIS , kom rektorn och snubblade på det uppfällda benet! PANG rakt framåt flög han, ja säkert flera meter och fick ta emot sig  på ett bord! Har försökt att lugna ner henne hela lunchen men det är fasen imöjligt Frida sitter nu och funderar på hur hon snabbast försvinner ur landet eller möjligvis kan byta till nån annan skola!  haha, hon är väldigt söt och inte död som hon själv säger! 
 
Varför ska andreas (rektorns barn)  vara sur på dej?  - maria
För att jag har dödat hans pappa!!! - frida

Här är en fin bild som dels visar mina skills i paint och hur händelsen i matsalen såg ut!!! :D

-.

2008-11-19 @ 12:22:52 Allmänt

Kommentarer

Postat av: SAAANDRA

HAHHAHAHHAHA fan det där borde man ju sett!!:D

2008-11-19 @ 22:49:07 - URL: http://sandra23.blogg.se/

Postat av: Rebecka

HAHAHAH :D Shit va kul det måste ha varit å sett det :D Hahaha

2008-11-21 @ 21:51:33 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv