fredag

Halojsan. nu sitter jag på skolan och har nyss ätit lunch. om en timme går mitt tåg. Igår hade jag FULLT upp hela kvällen var på birsta 2 gånger, for en sväng på alnön. ah. sedan var det bara att snabbt packa och ducha. ahh. datan blev inte påslagen någon gång.

hursomhelst. IDAG FYLLER MIN PAPPA ÅR, GRATTIS!! Han fick en piké tröja och ett "checkhäfte" av mig. trevligt. ja så det blev tårta till frukost! gottgott, marsipan min favorit!

jag köpte en kjol igår också, en svart rätt tajt, jag ska visa på söndag när jag kommer hem. om jag skulle gissa tror jag inte att jag kommer att ha tillgång till någon data över helgen. aja. ska plocka ordning mina grejor nu och vänta på pappa, ha det så bra <3

btw, matte provet gock bra igår
btw2, frida glömmde fikat idag!!! GRR på dej :D

2008-11-14 @ 11:20:32 Allmänt

Kommentarer

Postat av: HANNALARSSON

woow min pappa fyller oxå år idag!:O :D

2008-11-15 @ 12:24:11 -

Postat av: stina

och jag saknar dig med, väligt mycket<3

2008-11-15 @ 15:06:10 - URL: http://stiinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv