freeedag

hallojsan!
nu kan jag tala om för dej en sak, OMG vad jag känner mig fet!!!!!! asså min mage är full, full av godsaker!!! NAMI!!
 först så fick åt jag en kladdkakemuffins med nästan 3 ton sprutgrädde, (asså man kan inte äta för mycket sprutgrädde) men iaf till det massa fruktsallad, jag har aldrig smakat en sån god en, kan jag lova! och inte nog med det, så fick jag utnyttja min V.I.P för Petra kom med sin underbara kladdkaka, och lyssna nu, den innehöll massa smältna dumble och daim. ASSÅ HUR GÅTT SOM HELST VAR ALLT!!

Inte riktigt lika kul nu när jag knappt orkar köra blixten! men sånt man får ta! jag nämnde inte att det var kebab till lunch innan heller :P Men jag ska på träningshelg i helgen kankse så att :D 

Idag är det fredag btw! HEEEEEEELG, och vi började med matte B idag, vi hörs pusss
gottigott!<3

2008-11-07 @ 12:24:13 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Sofie

Oj har ni redan börjat på Matte B? :O

vad fick du i Matte A?!

förresten så kom kortet idag! TAaack älskling <3333

2008-11-07 @ 12:38:00 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: stina

jaha, men vad roligt för dig :)

jag vill ha ett kort av dig jag! och jag saknar dig med<3

2008-11-07 @ 17:11:06 - URL: http://stiinos.blogg.se/

Postat av: Sofie

Oj du är grym! Jag har haft mvg på båda mina matte prov iår. det är helt sjukt, i nian hade jag G! hahaha.

jaa, det var jätte gulligt skrivit!!! saknar dig sååå <33

2008-11-07 @ 18:35:02 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: Sofie

Förresten så hänger brevet och kortet på min vägg nu! :) <3

2008-11-07 @ 18:35:49 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv