heod

hualigen. Nu har onsdagen gått, och igår blev det inte ett ynka inlägg. det beror på att jag somnade kl 7 och sov hela natten!! Så skönt, så det är min braiga ursäkt ;)
En liten sammanfattning,
igår första dagen, kom igång med allt. sova
idag, fått hur mycket som helst käns det som. massa engelska nationella prov som jag har fetaste ångesten för!!!
möte me disco, skullit beställa tågbiljetter, men då skulle jag åka när jag har nationellaprov, så jag vet fortfaande inte vad jag ska göra :S skitkorv!!
Imorgon ska jag vara guide på skolan, det blir nog kul iaf.

Men en sak!!! Igår fick jag ett litet söt brev på posten!! Åhhh, tack sofie <3 ett jätte fint kort på min älskling, hon är så fin så jag måste lägga ut det <3 Tack, Jag Saknar Dig Jättemycket!!! <3


wierdo inlägg, men jag orkar inte nu... jag ska äta, hejsvejs!!

2008-11-05 @ 22:28:59 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

hahaha uuusch! det blev inte bra :) jag väntar fortfarande på ditt!!! hoppas jag får det idag när jag ligger hemma och är sjuk, så jag blir lite uppmuntrad! :)jag saaaaknar dig <33

2008-11-06 @ 08:29:25 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv