måndag

Hej!
Idag har hela sverige haft snöstorm... men inte här :D en vanlig vacker vinterdag i Sundsvall! Skönt kan jag lova!
Och dans var det som gällde idag, roligt kan jag lova. Inte fullt lika roligt när jag dansade bugg med Axel och jag fick göra 175st snurris efter varrandra, helt yr i bomben :d  Haha men han var ju helt klart bäst iaf! :) Om någon vecka är det skoldans, det borde ju bli askul! ;D

Imorgon har jag nationella prov i engelska, hör&läs förståelse. kul att jag suger balle på engelska..!!! jag längtar inte...
men en fin bild på mig och karlie på skidor kommer iaf. det var mega kallt och eftersom karl åkte så fort (...)  så blev jag så varm så näsan kokar av värme, ja därav färgen :P men njut. mmmmh


glömde att berätta att jag bjöd på bärrutor idag, fybubblans vad de var goda!!!!

2008-11-24 @ 22:25:39 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv