måndag

Har ni tänkt på en sak?! om 5 veckor är det jul? asså det är ju sjukt! jag som nyss tyckte vi började skolan! fasen vad mys det lär bli! i fjällen med massor av paket, jo där lät jag ytlig. men vafan, jag älskar paket! :D kom att tänka på min rosa jul bild jag gjorde till bloggen på paint förra året, måste kika om jag hittar igen den, den var ju så himla vacker :')!

idag var jag innihelvetet trött iaf, försov mig och höll på att missa bussen. men med kläderna påslängda och natural beauty sprang jag till bussen. Det var ju inte heller så kul att vi hade muntlig redovisning i svenskan och mitt papper med det jag skulle säga försvann nånstans på tåge igår. aja skoldagen är slut och jag lika så, jag fick ju inte ens ta en powernap på lunchan för fridis!  see you later!

2008-11-17 @ 18:36:02 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Sofie

haha taaack!

vet du? jag saknar dig så in i bomben! i julklapp ska jag önska mig dig tror jag seriöst!!! <3

2008-11-17 @ 19:14:50 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv