tiiissetis

hejhopp,
tisdagen är till ända å snart hela veckan :D det bara susar förbi ju :-) Skönt å så :D
men det känns som att det är ganska mkt nu,
matteprov på torsdag
engelska nationellaprov på fredag
svenska bok klarläst + en inlämning onsdag
engelska grammatik onsdag
svenska redovisning.
 
Därav mitt pluggande till matteprovet, måste ju iaf öppna den en sväng,
Btw måste jag hitta ett par nya hörlurar till min ipod, asså dom man får med suger ju, dom är helt pajjj :S det får jag fasen inte glömma eftersom jag vill ha den till helgen och tågresan,

idag såg jag ut såhääär:

puss / s

2008-11-11 @ 20:25:54 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv