tisdag

hejsan!!
Nationellaprovet idag i Engelska A gick bajs, I mean it!! seriöst. varför gör man ett sådan svårt hör provför???? jag får ju damp! aja. hej ig barn! Någon mer som hade det idag?

våran teater lärare var fortfarande hemma( efter att hon brutit foten på ett spa ) så våran redovisning var framflyttat en vecka till :P, Vi fick ist börja med vårat stora estet projekt. och ni kan ju inte gissa vad jag och malin johansson ska göra ;)
ja ni orienterare kommer säkert ihåg de sköna " sjöarp the movie " filmerna, jo jag och malin ska göra en sådan slags orienteringsfilm på vintern, för att visa vår kärlek till orientering....

ja , det låter lite gay, men skulle ha något tema och något vi skulle framföra så det låter lite smörigt å bra (; så vi ägnade en stund på dagens lektion åt att planera scener. haha, kommer bli kul de dära tror jag. Första tagning sker i helgen i fjällen, Vålodalen!

yesbox, jag har bestämmt att jag ska knäppa lite mer instressanta bilder både på saker och outfit's , men idag får ni nöja er me en vanlig outfiiit, där min hållning mer liknar en banan än en människa!! 
pussss

2008-11-25 @ 22:09:18 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Emma

Dom har gjort en sån där film i västerbotten också lr nåt tror ja:p men de kommer bli bra! lägg ut på youtube sen så man får titta:)

2008-11-26 @ 18:19:25 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv