torsdag

igår: skola, vart deprimerad över allting vi måste göra, det är seriöst AS mycket. , kom hem. läsa engelska bok, sova, vakna, läsa engelska bok. yes thats my day... inge roligt och inge inspiration att blogga.

idag däremot började jag klockan 1! ni kan ju fatta hur skönt det var, fetaste sov morgon, läsa engelska bok, åka till skola, matte sluta (: var kvar till skolan till kl 5 för att plugga matte och vara med mina kära kompisar (:
i morse var jag aktiv och knäppte kort på min underbara klädsel idag!
1.  2.3.

1. snygg klädsel, mammas tröja som är hur underbar som helst, typ köpt nånstans väldigt dyyyr
2. närbild
3. natural beauty! (:

imorgon åker jag till fjällen på träningsläger, wish me good luck, om jag säger så här, det kommer snarare att bli pluggläger eftersom mer timmar kommer att spenderas åt det!! tur jag har med mig maliniii så jag slipper lida ensam.  jag längtar till kalle, varför kan inte han åka med , haha han är ju så himla söt på skidor :')

åh jag hör pinks låt so what, den är fan grym. riktigt coolt av henne att skriva den till hennes ex pojke, nej borde fortsätta att packa, får se om de blir nå mer ikväll annars ses vi på måndag! <3

2008-11-27 @ 22:11:31 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

2008-12-08 @ 20:51:31 - URL: http://iclick.blogg.se/

Postat av: alice

skitfin!!

2008-12-08 @ 20:51:50 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv