måndag

hallo!
Jag kan ju en än gång påminna om att jag inte var i skolan idag. Utan jag var ledig :)& inte nog med det så sov jag länge. klev upp kl 10, men jag hade så ont i mitt huvud så jag fick lägga mig igen och klev upp då vid 2 tiden! Just innan min lillasyster kom hem från skolan! :) & kan man inte få en roligare överaskning med posten då? jo jag fick mina premier från min Glamour prenumenation, ett puder och ett Mouyo linne! Men inte nog med det, utan också skolkatalogen!  trevlig underhållning sådär kring lunch tid!

Sedan lagade jag en höjdar måltid med potatis gratäng och lövbiff. Mumma! Jag måste sova eftersom det är skola imorgon, men hur satan ska det gå?! hm... jag har så svårt att somna på kvällen. Kom för en liten stund sen på att vi har estet redovisning imorgon.. hoppas att det går bra, himlans tur så jag kan planera kläderna :P
Puss&Kram

2008-11-03 @ 23:15:56 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv