mm

halloj,
 har ju glömt att säga att jag blivit medlem på facebook, bättre sent än aldrig så att säga. Men eftersom jag håller på att bli stor nu så passar det ju riktigt bra ;) fasten jag hade värdens mest stressiga morgon så hann jag knäppa kort i spegeln imorse, tänkte inte riktigt lägga upp , men vafan, ibland e man lite lodis! :D

imorgon har jag redovisning i estet. inte så kul. hoppas det fixar sig med allt ;s  näj, ska snart dra mot duchen, ha det så fint. pusselipusspuss
Ni kan ju bara tänka er hur mysig den tröjan var i morse med snö och kyligt ute! :)

2008-11-17 @ 20:29:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Sofie

njaa, rosa är jag inte så jätte sugen på! lutar mer åt grön eller lila faktiskt! :)

ÅHH men då önskar jag dig mest i ett paket!!! :) <33333

2008-11-17 @ 20:44:57 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: jannica

Hoppas du får en jättefin kväll:)

2008-11-17 @ 20:53:36 - URL: http://straweberry.webblogg.se/

Postat av: Sofie

Jaaa, det är dem!

Hahaha, ja tänk då får du ett stoooort paket! men ett paket med mycket kärlek också!!! <3

Precis. men ipod behöver jag, min mp3 är cp! hahaha.

2008-11-17 @ 20:53:40 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv