siljansnäs

heeey,
nu har jag precis kommit hem från siljansnäs i dalarana, fy trött som innibomben, kan dock förklaras av något få timmarsömn förra natten. Men skönt att sova hela tågresan hem! de gilla man. Så som sagt efter en mycket lyckad helg är jag hemkommen och  har en blandning av alla möjliga dialekter i sverige, jag lyckas alltid att få det men de ändå rätt skönt ändå, haha!  Tänk dig själv att prata " riksvenska" - såklart de från sundsvall å blanda me johannes värmlänska, tex: Mycket = mye, ja ni förstår ju själv, sedan så blanda man in uppsalska, norrbottniska och alla andra speciella dialekter neråt i sverige. en jäklarns dialekt blir de iaf! ;) Men de lär ju förvinna nu när alla härliga människor är borta. Det känns fan bad de :O ja, hualigen nu får man vänta tills i februari nångång tror jag?!

aja, eftersom mina förväntningar inte var så höga innan så överförträffades dom verkligen, sjukt jävla kul med massa barnlekar å grejjor, ja ni kan ju föreställa er själv 44 st 17-22 åringar som har gjort lamper av ölburkar och går en vandrig i skogen, kan väll egentligen inte bli annat än lyckat! Eller varför inte en gnuggis, haha mys de!

aja, det finns så mye, haha var verkligen tvungen - att berätta så hualigen. vi hörs imorgon ist ;) ska btw försöka fylla på så ja får gratis sms. najs de lär bli då. ska även försöka lägga ut nå bilder också, men de lär bli på bdb, <--- klicka
 bjude på en bild av lindis å mej, frääch som vanligt. jovars, puss på er

2008-11-16 @ 19:23:42 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv