tisfisdag

Heej!
denna tisdag har varit  rätt bra asså, förutom att jag gjorde samma misstag imorse som igår. råkade snoza lite föör länge! aja, tur att jag var snabb som attan och hann iaf ! :)

alla blev glada när våran teater lärare hade brutit foten, egoistiska elever som blir glad över att slippa redovisning (A)! Grattis till Amanda som fyller 16 idag, å tack för den mega goda tårtisen! fasen skvadern kommer förvandlas till ett fettocenter snart, !

idag så gjorde jag min debut på skidor, det var riktigt jäkla bra före asså, grymt skönt att åka. shit, det där kom från mig! Haha men de blev väll en dryg mils åkning iaf. en dagens outfit bild fåre bli, men i form av skidkläder. yeeeah, riktigt jävla het!  hörs sedan puddings

2008-11-18 @ 20:50:42 Allmänt

Kommentarer

Postat av: frida

onsdag sötnos? jag som trodde det var tisdag. pussss

2008-11-18 @ 20:58:10 -

Postat av: Sofie

haha, jao, det märks att de e kväll nu tro ja, haha ska ändra det nuja (:

2008-11-18 @ 21:27:38 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: stina

det är ett galet bra och beroendeframkallande spel. det är sjukt ;o

förresten så verkar det vara ombytta roller mellan dig och mig, nu för tiden är det du som gillar att träna och inte jag ;) <3

2008-11-18 @ 22:56:25 - URL: http://stiinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv