tors

Hejhoppsan,
har nyss kommit hem från NvB-kvällen, det var Nv1B, Nv2b och Nv3b som haade en gemensam kväll me massa skoj och grejjs!  kan ju säga att jag var rätt bra på limbo eftersom jag klara till typ knäna, något högre kankse, men inte så jäkla mkt. haha. nu har jag iaf ont i magen å ryggen eftersom de tar ju på musklerna att hålla upp kroppen med de stackarna. vaddå träningsverk imorgon?! :)

jodå, annars så innehöll kvällen pizza, frågegrejjs som sedan blev tävlingar som tex,
 vem har längst?
Erik Wallvik nv1b
hdhjjd nv2b
asdhdjsnv3b
hmmm, ja hur ska man tolka det, självklart tolkade alla det som att de skulle skära det längsta äppelskalet med en kniv på en minut ;) haha ja ni fattar poängen med frågorna ;) kan ju också tillägga att erik hade längst ;)

ojoj, nu är jag trött. har eng,grammatik prov imorgon. kommer å bajs. aja. hörs puss

2008-11-20 @ 22:39:07 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Limbotjejen här då ;)

2008-11-21 @ 21:58:59 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv