mep

hejsanhoppsan! det vart lite kenpigt igår med bloggandet eftersom min internet anslutning försvann... jag skyller det helt och hållet på johan! så det så! ;-) Jag får passa på att gratta Butsabong i efterskott!! Grattis, :-) Fredagskvällen som jag tillbringade där var toppen (Y) mat å mys me tjejorna <3 häärlit de! Måste få skryta och visa mitt otroligt snygga kort som butsa fick a mig :D  Jag är nog grymmast av alla på Thailändska!! Förvånandsvärt så fick hon ett rosa paket med en osa bh, trosor, klubba och korthållare med kort på oss! jag känner hur rosa är snyggast av alla. Jag skulle nästan gifta mej med den, om det nu gick...

gårdagskvällen tillbringade jag med johanna, rebecka, lise hos rebbans pappa i ljustadalen. vi åt mat å spelade rock band, fy bubblans vad vi var bra på det :D verkligen skitkul! Sedan vart det ju ett äventyr isig när Linn skulle skjutsa hem oss ;-) Tack för kvällen tjejer <3

2008-11-02 @ 18:01:12 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv