:))

HOLA! jag känner hur glädjen sprider sig så här när mitt rum är städat. Vilken lättnad! ;) Det har jag tillbringat en stor del av min dag till lixsom att försöka plugga, vilket jag gav upp efter cirka 10 minuter.... Sedan bestämde jag mig för att börja läsa våran svenska bok. men den var så jävla dåålig!! Jag fattar inte hur en bok kan vara helt jävla värdelös som den är! Singoalla av Viktor Rydberg, Jag läste 4 HELA sidor innan jag sedan föll i sömn! ucch fy blää. Jag längtar inte inför mitt nästa möte med den...

jo hur som helst så är jag LEDIG IMORGON!!!!!!! NANANANANANANAA!!!! Happyface!!

nu pratar jag med kalle, eftersom jag enligt honom inte kan göra 2 saker samtidigt så får jag höra av mig sen.
Ikväll ska jag baka BULLAR!! lyllos mej, vi hörs Kram!

i fredags, inte finaste minen men, puss på mig! :*)

2008-11-02 @ 18:20:57 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

vissa har det bra och är lediga idag! :O

själv ska jag sticka til lbussen nu.. gääääsp!

hahaha!

iloveyou <3

2008-11-03 @ 07:51:08 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv