:-)

jag är inte trött nu, det har blivit en vana att gå in klockan 00.05 på www.bellme.se för att se det nya erbjudandet bland de första...  jag har med andra ord vänt på dygnet helt! kliva upp vid 12 och sova mycket sent. inte bra, inte alls bra!!
Hur ska jag klara av att vända tillbaka på dygnet?! den dagen ser jag inte alls fram emot! Imorgon ska jag inte kliva upp allt för sent.... hoppas jag på.
Min att göra lista:
- ducha , TVÄTTA håret
- städa rummet
- fixa saker inför kvällen
- vara med mickis & klippa hennes hår
- fixa paket.

det var ytters intressant att veta förstår jag ;)  så jag kommer ha en del saker för miger.
en kul sak, eller kul och kul. men jag fick skolkorten med posten igår kankse? Det är ju alltid lite roligt att få hem sånt. Jag läääängtar till skolkatalogen kommer. kuuul det!! :)

när jag ser det dära saknar jag mitt fina långa hår...
... som nu ligger i en stor trasselklump i min svarta sopsäck på golvet... krossad kärlek så att säga.
godnatt på er!

2008-10-30 @ 23:58:57 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv