.

jaa, jag kan ju börja med att förklara mitt känsloutbrott i föregående inlägg. på torsdags kväll så skulle jag sätta mig ner och läsa min antiken grejj som jag hade skrivit i X antal timmar. då hade allt försvunnit som i ett trolleri, utan spår!
Jag höll på att avlida rent ordagrant, så kvällen spenderades med att skriva om allting som var tvunget att lämna in nästa dag,.. ja då var det utklarat. och för att skryta så klarade jag det!!!! :)

För att återgå så är det loooov nu, fybubblans vad skönt!!!! Igår hade vi junis--disco, det kom 120barn, så det var fullrulle kan jag lova! :) trött som attan när jag kom hem, glömde att tillägga att det var haloween disco, min kära syster var snygg!Man blir nästan lite halvrädd av att se henne!! Haha :)  / sofie

2008-10-26 @ 00:39:59 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Jill

Snygging! Man undrar ju vem hon är lik?! Dig lr mig?

2008-10-26 @ 09:26:57 - URL: http://jiilly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv