fredag

Hejho, sitter på skolan och ska föröska skriva klar min engelska analys, men det går inte bra, allt bara korvar sig i hjärnan och jag kommer inte ens ihåg boke som jag läste för 400 år sedan!
 KUL, jag sparar den till efter helgen, haha! jag tror att jag ska dra ner på stan nu å kika i lite affärer innan jag åker till sholm, ingen uppdatering i helgen, men sry! ses på sööndag :)
föresten, jag ska springa på lördag.... jag som ville iväg!

Hittade sötaste dockan med det underbara namnet, sofie! haha finns att köpa på Esthex! Puss&Kram

2008-10-10 @ 13:37:43 Allmänt

Kommentarer

Postat av: J.

Sv: Eftersom jag spelar fiol+fäktas så kan jag inte ha långa naglar. Då går dom bara sönder eller är i vägen. Så nu har jag så korta som jag kan. Endast på loven kan jag ha långa, tyvärr...

2008-10-10 @ 21:50:17 - URL: http://jantra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv