hdfjgt

hello sunshines!
tyvärr så kan jag inte börja med, godmorgon mina halvmiljon läsare, som blondinbella skrev nyss, haha! Men nåra får jag säga så till iaf =) !
Sitter på skolan nu, vart en liten tidigare buss än planerat, pappa hade brottom till stan! Idag ska jag och mariaa ha en engelska redovisning, de kmr gå bra, jag kmr inte alls låta som en gris när hon pratar sin underbara engelska, menmen. det blir nog bra.

btw, DET ÄR BARA 16 DAGAR KVAR TILL LOVET!!!!!!(det står de på tavlan här iaf)
pusshej!

2008-10-03 @ 08:42:24 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

hur tidigt har ni lov? :O <3

2008-10-04 @ 11:08:33 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: J.

Naaw vad gullig heater du har! =)

2008-10-05 @ 14:54:16 - URL: http://jantra.blogg.se/

Postat av: Micaela Espinoza

tack , du kan ringa mig imorgon mår inte så bra idag ,ska sova och sånt

annars hör jag av mig

jag älskar dig <3

2008-10-05 @ 21:32:40 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv