im alive

NEJ, jag är inte död!  jag lever, fast det har verkat som så i bloggen!  Det har varit mycket i veckan, & nej, ingen bra ursäkt, men så är det! På fredag har jag matte prov igen, och denna gång är det på 160 sidor i matteboken, skitkul, jippi (y) det var däremot en bra anledning till att det har varit lite glest med inlägg ;) haha

Idag så fyller Lydia år, Gratttis Sweet Sixteen! Så det vart ballonger i arbetsrummet och bästa petter hade med sig en konditoribakt prinsesstårta för 14 pers!!!! Behöver jag berätta om jag är fet nu eller?! ;) Haha men det är ju såå gott =)

imorgon fyller lina år... undra vad som händer då?, haha =)
Nej, imorgon blire plugg på skolan och olaslutning i sokstugan... Med Pizza. HAHAH! åhh vad hemsk jag låter!!!! men + träning också ;)
bajs publishme som inte går att ladda upp en bild, så ja! KUL! ;) SOVGOTT!!  puss

2008-10-15 @ 23:26:23 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Maria

sv: vet inte, men det blir nog bra ska du se, var inte orolig :) puss

2008-10-21 @ 21:16:22 - URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv