kiss

jag är trött och vill sova snart, men tänkte göra ett litet "fotavtryck" som det så fint hette på lunarstorm för X antal år sedan. haha jag vill nog inte påminna mig själv om att jag var online där typ 24/7. Jag känner mig lite tragisk asså, försökte få andra att köpa pro till mej, typ Vill du ge mig pro? (a) (L) eller kommentera kollage? (A) , ojojoj, tur att man växte ifrån det!
 någon annan som känner iigen sig btw?! ;) så jag slipper vara tragisk ensam?

Iaf så har jag färgat håret nu, observera färgen. Karamell Chokladbrun det kan ju inte bli annat än bra med choklad lixom. har inte knäppt något kort men ska försöka göra det å stoppa in i kalles dumburk imorgon så ni får se!
Så här är det tänkt att se ut iaf! PUSS PÅER!

2008-10-26 @ 23:26:22 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Hehe, jag var också en utav dom som hängde på lunar :O men det gjorde nog alla :| :D

2008-10-27 @ 10:12:24 -

Postat av: sofie

haha, lunar. det var tider det! herregud.... verkligen tur man har växt ifrån det!! :P <3

2008-10-27 @ 10:17:43 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: sofie

och du är på tok för långt ifrån! jag är sugen på att åka upp till er på jullovet eller något och bara umgås jätte mycket! <3

2008-10-27 @ 20:01:24 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Postat av: micaelaespinoza

tack så mycket ! :D

jag e mycket mycket snygg haha ;p

ja jag vet nu ska du bara ta och komma hem!

du MILF jag vet vad de är , haha så bra som jag e haha

kärlek på dig människa

2008-10-28 @ 20:27:01 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv