lördag

Jag har lyckats hitta min kamera sladd så ett antal ( väldigt få ) bilder har jag laddat över till min kära plåtburk :') Men jag ser det possitivt, bättre något än inget :) Bland dessa så ingår de 2 outfit bilder från veckan, jag jobbar på att lägga upp de här i inlägget :)  min klänning på bild nr, 2 hittade jag helt oanvänd i mammis garderob, man undrar ju vad en sådan skönhet hänger med prislappen kvar för?! Jo, den flög av illakvickt iaf!

MEN IDAG...
har jag varit med rebban, johanna, lise och alice, ni ska bara veta hur mycigt vi har haft. Vi har spenderat myyycket tid framför en stor skärm, vi har nämligen haft High School Musical Maraton!!!!!! ja, hur kul som helst, Först såg vi 1;an och 2;an för att sedan åka in till stan och käka på texas! Sedan klockan 9 såg vi nya filmen, nämligen 3;an!! OCH jag kan ju verkligen säga att jag rekomenderar den, ååh dom är så himla söta!! :D känner att jag vill tillägga att jag tycker lite synd om mickis som mår dåligt och missade denna dag. puss och krya på dig, nej nu ska jag ta och kila till min varma säng!! avis förstår jag ! Puss Godnatt!
.

2008-10-26 @ 00:48:47 Allmänt

Kommentarer

Postat av: micaelaespinoza

synd om mig :/ MEN JAG KOMMER IDAG!! bara för att jag är bäst dåva :)

2008-10-26 @ 11:29:42 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv