onsdag

ojojoj, snart är veckan över, eller idag är det iaf onsdag! Hela denna evcka har jag inga lektioner, utan det är projekt vecka, MATTE , såå förvånande, eller inte! har intervjuat större delen av åk 1 på skvaderns om ders shoppingvanor, det är lite intressant att se faktist.
Har just ätiti lunch å innan det var vi och såg en teater i skönsberg, jag gillar den. iofs är ju grymt dålig på att se sånna djupa saker som vissa ser, men aah, för mig så vare bra (Y)

min internet  vana har blivit rätt låg, :O ( vilket iofs är väldigt bra) men det syns ju på bloggen. Igår och i förrgår var jag på möte båda kvällarna så det blir sent och tiden bara rinner iväg...

MEN PÅ FREDAG ÄR DET LOOOOOOOOV!!! gud så skönt!
nej jag funderar på att skriva min aniken grej, massor med saker i svenska som ska bli klart till fredag!¨PUSSPÅER

2008-10-22 @ 12:44:09 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv