torsdag

ännu en dag av lovet har gått. jag klev upp ungefär klockan halv 12, eller 12. Någongång däremellan iaf, mitt hår stod nästan rakt upp, min näsa var igentäppt och jag kunde inte prata. det var en jäkla tur att ingen i huset var hemma! ;)
resten av dagen är jag hyffsat nöjd med;
- jag har fått en nyckel och larmkod till vivansborg, mohaha
- jag har handlat present till butsabong som fyller år imorgon
- jag har umgåtts med min älskling, micka
- jag har handlat massor med fina saker till mig själv :)
 
och om några minuter ska vi, ( jag, jilly, johan & mamma) iväg och bowla, jipppppiii jag kommer komma sist...................... Och jag blir alltid så sur, så jag är inte alltför pepp. Jag kankse ska fråga om jag får ha ränna? så jag får vara med i matchen. jag får fundera på det!

klicka å se mina snygga klipp, :) plus en bh.
1.  2. 3.
1. en oversize kofta & tjocka tights
2. kofta i mycket mindre format ;)
3. rosa rutiga trosor+ hudfärgad bh som inte syns!
fast sen lite hemlisar på det också!
hörs ikväll!

2008-10-30 @ 18:20:25 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv