torsdag

HEJHO!
igår blev de inge uppdate för mej, dels för att jag var så himla arg, och för att mitt internett inte fungerar, pappa har beställt nytt så han håller på att fixa å grejjsimojjsa med det nu, så nu sitter jag med mobilt bredbang (H)! Hah!
Igår så skulle jag ta bort mitt löshår, fick bara en sådan impuls. Så försökte jag med det i NÄSTAN 2 TIMMAR!!!!!!!!!!!!!!
och det slutade med att jag fick slita bort mitt egna hår!!! >KUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!
så nu har jag väldigt kort och endast någa fjun som hänger och flänger vid axlarna! hejja på sofie. bra tjejen, BRA (Y)!

Det var anledningen till min arghet!
Men igår fick jag en mascara på posten, det var trevligt, och jag är ganksa kräsen på sådana så det var intressant att prova, jag kan inte riktigt säga om den är bra eller dålig än, men nu känns det som om den är en sådan "mittimellan" som inte passa mina fransar ;)

pusssis, nån ny modell från IsaDora! :)

2008-10-09 @ 20:06:06 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv