tortorsdag

asså guuud vad dessa veckor går fort!!! :D Vad glad jag blir, imorgon är det ju Freeedag!! myyyys!!!
imorgon vid 4 så åker jag till stockholm, och jag hoppas på att få träffa mickispickis å strosa runt lite i staden :):)!!!!

Torsdagar är den bästa dagen på veckan! sovmorgon!!! så imorse klev jag ur min sköna säng klockan halv 9 :) Började kvart över 10, jag blir så himla glad när man vaknar denna dag =)
Var kvar till nästan 5 och jag å fridis kolla på snyga videor, hahah skratta så jag fick ont i magen :')
PUSSELIPUSSPUSS
dagens outfit;

2008-10-09 @ 20:33:50 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Frida

Kanin VS Katt<3

2008-10-09 @ 21:56:09 - URL: http://fridoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv