&

asså hej igen kära läsare, min familj skulle egentligen ha en familjekväll idag, ja det var en trelig idé av den som kom på den, men ack jag tror det gick åt pipsvängen. De började iallafall att städa, vilket iofs några kankse tycker är sammanhållning, men inte jag! Okej, inte jill heller för den delen! Vilket kan uttydas utav att vi båda sitter här i min säng, som förövrigt är en dubbelsäng, med våra datorer och bloggar... haha bloggnördar 8-) Måste tipsa om hennes blogg, ny och kanonbra (Y)
www.jiilly.blogg.se   Read it!

Jag måste också ta och rekommendera en till kanonbra blogg, jag fortsätter i blondinbella spåret och pratar nu om hennes kille, jag pratar självklart om Storstadspojken!! Han skriver på ett sådant roligt sätt som får en att börja skratta. Jag och jilly har väldans roligt åt honom ofta kan jag lova! kika in å läs, garanterat bra (y)

såja, de vart lite reklam känner jag, imorgon blir det nog lite shopping för min del, ska köpa present till Butsa som fyller år på fredag!! skulle gärna ta emot tips (A) Men jag kan ju berätta vad jag vill inhandla?
ett data fodral, nej inte fodral utan dekal så att min inte är så svart och tråkig, jag skulle vilja ha ett rosa, men jag hittar inget riktigt som faller mig i smaken. men dessa tycker jag ser rätt bra ut ändå, från www.bluebox.se man kan också köpa till sin ipod, men eftersom min redan är rosa så anser jag inte att det behövs :)
 vilken tycker ni är snyggast? ;)


PUSSPUSS

2008-10-29 @ 21:33:44 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie

det längst till höger var fint! <3

2008-10-29 @ 22:59:01 - URL: http://sofiehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv