skolsm

heejho!
Helgen har varit kanon

kallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekallekalle
min
kalle! idag har vi varit tillsammans i ett år! jag älskar dig <3 MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN!!! =)

Skolsm
i Sundsvall, otroligt! :) Det var roligt, träffade Hannipanni, Jullan, Annika, Fridis, Stinis och asså hur många som helst =) mysss tävlingarna gick bättre en förväntat också, sprinten ´var tungt. märkt att mina ben inte är tränade, och idag på lången gick det jättebra, förutom en kontoll, men 13 bra av 14. :) det ger mig lite hopp om att jag kanske kommer tillbaka någorlunda :) 16plats iaf

näe, kort sammanfattning. ses PUSSS

2008-10-05 @ 21:33:12 Allmänt

Kommentarer

Postat av: J.

Sv: Tack så mkt! Grattis på 1 års dagen för er<3 Jag&min kille firar oxå ett år snart! =)

2008-10-06 @ 10:57:26 - URL: http://jantra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv