söndis

hejsaan,
Hemma från huvudstaden, helgen har varit skön!
MASSSA MYS I SHOPPING STÅKEN, god mat och häärliga människor!!
lördagens tävling gick bra, vit bana, borde inte gå annat än bra! haha
Idag startade jag 8:17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså 4 st stack ut i skogen innan mej! KUL! haha, jag kom 40, bommade rätt rejält, men de va väll typ 100 med. Lekte med karlie i skogen sedan.

Igår åkte i till t-centralen och kikade där i några timmar, sedan åkte vi till kistagallerian, och MICKISPICKIS kom:) askul!!
Jag som till och med hade köpt en rosa ros till henne! Är lite besviken på mej själv, eller asså jag hittade nästan ingenting i sholm, men det vart ett par jeans, (som jag redan har) fast i annan färg, haha :D  baggy jeans från gina tricot!

men i sundvall innan jag åkte till sholm gick jag in på JC som hade vråålutförsäljning!!
Vet ni vad jag hittade?! denna tröja inhandlades för 25 spänn!!!!!!! inte dåligt, haha och en ljusrosa oersize tshirt för 12,5 spänn!!


nej nu är jag trött, HEJSVEJS<3

2008-10-12 @ 22:22:28 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anna Kvick

Jag veeet, JC har sjuk utförsäljning! Har även jag köpt två tröjor för 25 kronor, asfina och sjukt billigt!

2008-10-13 @ 18:46:17 - URL: http://annakvick.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv