onsdag

tjabba tjena hallo, kom nyss hem från älsklingskarlie. det är alltid lika mys att vara med honom, och som min tanke var om bilden så misslyckades jag, men jag knäppte iaf. ;) haha så jag visar min hårfärg nu istället! :), visst blev det snyggt? åh vet ni vad?!?
jag tycker det är så himla sött, men cia tyckte jag var så himla fin i håret så hon hade sprungit runt i hudik och sökt min Naturly&easy - karamell choklad brun! man blir glad bara man tänker på na! ;) plus att det finns übergoda kladdkake muffins, det får nog bli min och jills nästa bakmål! :) 

En sak till som är ett stortplus förutom att jag får sova ut varenda morgon är att blondinbella börjat blogga igen å det är riktigt bra och intressant, tycker lite synd om henne som har så himla mycket och nästan ha bränt ut sig och då är hon under 18 år! jag vet att folk som kalle hatar henne, (helt utan anledning) men jag tycker hon är riktigt bra faktist-

Nej nu väntar go maten på bordet! vi sees! pusspuss

2008-10-29 @ 18:52:33 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Du vart ju asfin i håret :P Jag vill också göra nåt med mitt :D<3<3

2008-10-29 @ 19:56:29 -

Postat av: Sofie Johansson

sv: Ja det tycker jag med att det vart :) säg bara till om du kommer på nånting så kan jag hjälpa dig ;) <3

2008-10-29 @ 20:44:44 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: Rebecka Sundin

Snygg du var i håret Sofie! Och klart snyggaste headern jag sett hittills! :D

2008-10-30 @ 16:54:55 - URL: http://rebbens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv