torsdag

Veckan har bara susat förbi!
för imorgon är det fredag!!! gud så skönt!!
imorse hade jag sov morgon, gud så härligt! jag var så himla nöjd när jag vaknade och fick kliva upp nästan 2 timmar senare än vad jag brukar! Men glädjen höll inte i sig så länge eftersom ute spöregnade det, lixom igår...
HÖSTEN ÄR HÄR!!!!!
jag
tycker inte om denna årstid, visst det är fint med löv i olika klara färger. men inte detta hemska väder, att det blir minusgrader på natten och att man går runt och fryser ärslet av sig!!! fybubblans!!!

idag fick jag veta något omtumlande, men det tar vi nog någonannan gång.
imorgon kommer karl!!, ja om han nu är en man och tar sig i kraget dvs. annars blir jag inge rolig å vara me i helgen (: haha


sofie ggr 3

2008-10-02 @ 21:55:44 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv