yeha

åhh, nu måste ni höra.
idag var det premiär på High School Musical 3!
låter really barnsligt, men åhh dom är ju helt underbara!!!  Så på lördag ska vi ha high school musical maraton me rebban å mickis, hör av dej om du vill hänka!
1;a & 2;a filmen hemma i soffan och sedan utgång med 3;e på bio!! låter det inte helt kanonbra?(Y)
synd att söt erik ska bort så han inte kunde följa med då, naaaaaw ;)

Sofie: vill du inte joina mig på bion då?
Erik: Om jag säger så här, hur lång tid efter att filmen har börjat tar det innan jag hinner somna?

men jag lyckades övertyga, synd att annat kom ivägen dock!

kommer föresten bli bajs att inte kunna träffa alla orienterare på aslänge! :/ <3 men, vi får hitta något sätt!, ska kila och ducha nu, så vi hörs! (F)

2008-10-22 @ 22:15:14 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

kommer sakna alla orieterare juuu!!!

men kom höstlovet 1 nov hallsberg! :D <3<3

2008-10-25 @ 13:54:04 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv